Viking

Pogosta vprašanja o VIKINGU: VPRAŠANJA IN ODGOVORI O SPREMEMBI ZNAMKE


Sprememba blagovne znamke srednjeročno odpira globalne prodajne možnosti za program VIKING. Pomembno je združiti moči z blagovno znamko in izkoristiti mednarodni tržni potencial zunaj Evrope. VIKING je od leta 1992 stoodstotna podružnica skupine STIHL.

Za vas smo sestavili odgovore na najpogostejša vprašanja (FAQ).

Če tukaj ne najdete odgovora na svoje določeno vprašanje ali imate dodatna vprašanja, se obrnite na svojega pooblaščenega prodajalca STIHL ali nam pošljite sporočilo z uporabo našega kontaktnega obrazca.



Skupina STIHL bo od leta 2019 prodajala celotno paleto izdelkov proizvajalca vrtnega orodja VIKING izključno pod blagovno znamko STIHL. Sprememba omogoča, da se vse prodajne in tržne aktivnosti osredotočijo na eno blagovno znamko.
Skupina STIHL zagotavlja, da bodo predpisi za izdelke VIKING v zvezi z garancijo, nadomestnimi deli in servisi veljali nespremenjeni tudi po spremembi znamke.

Nadomestni deli za blagovno znamko VIKING se prodajajo pri vseh specializiranih prodajalcih STIHL vsaj 10 let. Deset let se nanaša na konec proizvodnje posameznega izdelka.

Pripomočki za naprave VIKING se prodajajo najmanj 3 leta pri vseh specializiranih prodajalcih STIHL. Pripomočki STIHL so kompatibilni tudi z napravami VIKING.

Pooblaščeni trgovec STIHL ostaja vaš kontakt za garancijo in garancijske primere. Še naprej se lahko zanesete na obseg garancije proizvajalca.

Specializirani trgovec STIHL, pri katerem ste kupili napravo, bo seveda še naprej vaš stik. Lahko pa se obrnete na kateregakoli specializiranega prodajalca STIHL, ki je tržil tudi program VIKING.
Predsednik uprave STIHL dr. Bertram Kandziora poudarja: "Naše stranke lahko še naprej računajo na preizkušene storitve specializiranih trgovcev za opremo VIKING, ki so jo kupile."

Dokler imajo trgovci STIHL naprave VIKING še na zalogi, je vrtno orodje na voljo pri specializiranih prodajalcih STIHL v zeleni izvedbi. Za vse veljajo dosedanji garancijski pogoji.